לאחר שבירת שיא חום של כ-15 שנים באזור סדום, גם בימים הקרובים ימשיכו הטמפרטורות להיות גבוהות מהממוצע. מנהל השירות המטאורולוגי בבית דגן, ד"ר עמיר גבעתי, מסר כי בתחנת סדום נמדדו אתמול (ראשון) בצהריים 33.6 מעלות, כאשר הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה בתחנה בחודש פברואר עד כה היתה בשנת 2010 והגיעה ל-33.2 מעלות. ד"ר גבעתי ציין עוד כי הערכים הגבוהים שנמדדו בדרום ובמרכז ואזור ים המלח הגיעו בתחנות רבות ל-12-8 מעלות מעל הממוצע.
לפני שהגשמים חוזרים: צפויים ימים אביביים וחמים מהרגיל | תחזית מזג האוויר
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"