את הדברים הבאים כדאי לפתוח דווקא מהמסקנה הסופית: נכון לעכשיו בישראל איש אינו יודע להעריך לאן פניו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. האם הוא חטף רגליים קרות ומנסה לרדת מהעץ שעליו טיפס לפני חודש וכמעט שבוע? האם המשא ומתן יביא לכניעה של איראן מול ארצות הברית, ובכלל זה מסירת האורניום המועשר, פירוק הטילים הבליסטיים ופירוק מערך הפרוקסי - מחיזבאללה ועד החות'ים, דרך חמאס והמליציות בעיראק ובסוריה? או שמדובר בכלל בהמתנה מכוונת לצבירת עוד כוח, להידוק תוכניות התקיפה ולתחזוק תוכנית הונאה מול האיראנים?
המשטר האיראני לא רוצה להיכנע - אבל גם לא לאבד את השלטון
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"