במכרז בו השתתפו 23 חברות לפרויקט בהרצליה, זכתה חברת מטרופוליס ותהיה היזמית בפרויקט הפינוי־בינוי, הכולל הריסה של חמישה בניינים ותיקים בני 3–8 קומות ובהם כ־100 יחידות דיור, כאשר במקומם יקומו בנייני מגורים חדשים בהתאם לתכנית ההתחדשות העירונית של עיריית הרצליה. משתרע על שטח של כ־10 דונם וממוקם בצומת הרחובות שמואל הנגיד–רמח"ל–אבן גבירול בעיר. לדברי החברה, "הבנייה החדשה תכלול תמהיל מגורים בהיקף כולל של כ־300 יחידות דיור, לצד כ־500 מ"ר שטחי מסחר ובמרכז המתחם מתוכננת גינה ירוקה ורחבת ידיים, שטחים משותפים לרווחת הדיירים, חניות תת־קרקעיות ותשתיות מודרניות".
המכרז הוכרע: 23 חברות התמודדו - הדיירים בחרו ביזמית לפריוקט היוקרתי בהרצליה
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"