בצה"ל אישרו כי לפני זמן קצר, במסגרת פעילות כוחות צה״ל לטיהור המרחב ממחבלים ותשתיות טרור, כוחות צה״ל זיהו ארבעה מחבלים נוספים שיצאו מפיר במרחב התוואי התת קרקעי במזרח רפיח. המחבלים ירו לעבר כוחות חטיבה 7, שהשיבו באש וחיסלו את ארבעת המחבלים. כוחות צה״ל ממשיכים לפעול במרחב לאיתור וחיסול כלל המחבלים שנותרו בתוואי. מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש, צה"ל רואה זאת בחומרה. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.
ארבעה מחבלים יצאו ממנהרה ברפיח, פתחו באש לעבר כוח צה"ל - וחוסלו
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"