בראיון לרדיו 103FM שיתף גדי מוזס על המאמצים להקמת ועדת חקירה ולשקם את ניר עוז. על המסמך של נתניהו, אמר שזה לא מעניין אותו: "אני, אני מניח שגם גיל ושאר האנשים שעסקו בעניין - לא מעניין אותי המסמך של ביבי. באמת שלא מעניין אותי מה שמעניין אותי שהמסמך הזה מראה שיש צורך בלחקור. זה הדבר היחיד שחשוב. יכול להיות שזו הגישה, ואולי יש גישות אחרות או טיעונים אחרים. אני לא רוצה ליצור אווירה שאני נגד ביבי או נגד גלנט או נגד מישהו אחר או נגד הקצינים בצבא. אני לא מעלה את הדיון הזה".
גדי מוזס: "לא מעניין אותי המסמך של ביבי - אלא מה יחקרו"
עכשיו זה רשמי: ישראל ולבנון חתמו על הסכם ההבנות
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא