בואו ניקח דוגמה מהחיים. נניח שהשקעתם במדד S&P 500 בשנת 2025. המדד עצמו אולי עלה בנקודות, אבל אתם בקושי ראיתם תשואה בחשבון הבנק שלכם בישראל. למה? כי המדד הוא דולרי. אם הדולר נחלש מול השקל באותה תקופה, הרווח שלכם "נאכל" בהמרה. משקיע שלא מבין את החשיפה המטבעית של הנכס שלו הוא משקיע עיוור. הוא רואה "ירוק" במסכים בוול סטריט, אבל היתרה בבנק נשארת "אדומה".
האזהרה החריגה במדד S&P 500: "אל תיכנסו לפאניקה"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"