אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי - שעון ישראל) ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בבלייר האוס בוושינגטון עם השליחים המיוחדים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, סטיב וויטקוף וג׳ארד קושנר. בפגישה דנו הצדדים בסוגיות אזוריות, והשליחים וויטקוף וקושנר עדכנו על סבב השיחות הראשון אותו קיימו עם איראן ביום שישי האחרון.
בישראל משדרים חרדה: "איראן תקבל חמצן כלכלי ואז הגרוע מכל"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים מלווים את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
ועדת החוקה של הליכוד קבעה: זה התאריך של הפריימריז למפלגה
חלון הזמנים הקריטי חלף: האסון בוונצואלה עומד להפוך לגרוע יותר
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"