והנה ה"טוויסט" שרבים מפספסים: המוסדיים שלנו, אלו שמנהלים לכם את הפנסיה, הם כרגע הטורבו של השקל. ככל שהבורסה בניו יורק עולה, הם חייבים למכור דולרים כדי לאזן את התיקים שלהם. רק בשנת 2025 הם שפכו לשוק מיליארדי דולרים. זה מעגל קסמים, וול סטריט עולה, המוסדיים מוכרים דולרים והשקל מתחזק.
שוק ההון בהיסטריה: "מוכרים דולרים כדי להציל את הכסף של הישראלים"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים מלווים את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
ועדת החוקה של הליכוד קבעה: זה התאריך של הפריימריז למפלגה
חלון הזמנים הקריטי חלף: האסון בוונצואלה עומד להפוך לגרוע יותר
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"