עבאס עראקצ'י התראיין לרשת RT ואמר כי הפתרון היחיד למשבר מול ארצות הברית הוא דיפלומטי. עם זאת, הוא אמר כי ארצו ערוכה לעימות צבאי שיכלול פגיעה בבסיסים אמריקאיים באזור.
"טיפול בסרטן": ההסבר היצירתי של שר החוץ האיראני לתוכנית הגרעין
ארה"ב תקפה מטרות איראניות סמוך למצר הורמוז; טהרן מאיימת ב"תגובה רחבה"
מהומת ענק בנתב"ג: אגרופים ודחיפות בתור למזוודות - "מה אתה עושה?" | צפו
מהומת אלוהים בעיר המרכזית בצפון: הגורמים בשיחות סגורות והחשש
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית