ניתוח של תצלומי לוויין חושף כי כוחות ארצות הברית בבסיס אל-עודייד שבקטאר, הבסיס האמריקני הגדול ביותר במזרח התיכון, העבירו טילי פטריוט למשגרי משאיות ניידים. המהלך התבצע על רקע החרפת המתיחות מול איראן מאז חודש ינואר. לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, ההחלטה להחזיק את טילי הפטריוט על גבי משאיות במקום בתחנות שיגור קבועות למחצה מאפשרת פריסה מהירה לתקיפה או תנועה הגנתית במקרה של מתקפה איראנית.
טילי הפטריוט הועברו למשאיות - מה ארה"ב מתכננת בקטאר?
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"