לפני פגישתו בבית הלבן עם הנשיא דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שר החוץ האמריקאי מרקו רוכיו. במהלך הפגישה, חתם נתניהו על הצטרפות ל"מועצת השלום".
במהלך פגישה עם שר החוץ האמריקאי: נתניהו חתם על הצטרפות ישראל ל"מועצת השלום"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"