מנגד, בישראל סבורים כי איראן ממשיכה להפגין קשיחות לא רק מטעמים צבאיים או מדיניים, אלא גם מטעמי תודעה. אחרי המכות שספגה, טהרן מבקשת להציג לציבור שלה ולאזור כולו תמונה של עמידה איתנה - כאילו דווקא ארה"ב היא זו שמחפשת כעת דרך לסיים. בירושלים מסבירים כי זהו גם צורך פנימי איראני וגם מסר אזורי - ניסיון לשקם הרתעה וכבוד שנפגעו. בישראל מציינים עוד כי דווקא על הרקע הזה, יש מי שתוהים מדוע טראמפ בוחר שוב ושוב להחמיא פומבית לאיראנים ולדבר עליהם בטון חיובי - מהלך שעלול להקשות עליו אם יידרש בהמשך לעבור בחדות לשלב הסלמה נוסף.
מתח שיא בישראל: "נתניהו שומר על הישגי המלחמה קרוב לחזה - הוא מחכה לרגע הדרמטי"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל