במהלך הלילה, קצין לוחם נפצע באורח בינוני כתוצאה מרסיסים של ירי כוחותינו ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי. באירוע נוסף, לוחם צה"ל פונה באורח בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בעקבות חשש להיפותרמיה במהלך פעילות בדרום לבנון. יחד עם הלוחם, פונו קצינת צה"ל ו-13 לוחמים נוספים באורח קל. משפחותיהם עודכנו.
15 חיילים הועברו לביה"ח לאחר שסבלו מהיפותרמיה בדרום לבנון
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה