הרמטכ"ל אייל זמיר הזהיר אמש בקבינט כי הצבא הולך לקרוס לתוך עצמו: "אני מרים 10 דגלים אדומים" - כך דיווחה הכתבת מדינית של חדשות 13, מוריה אסרף. הוא הוסיף וציין כי צה"ל צריך עכשיו חוק גיוס, חוק מילואים וחוק הארכת שירות חובה: "המילואים לא יחזיקו מעמד". את הדברים בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראשי מערכת הביטחון והשרים. נכון לרגע זה לא נמסרה תגובה מטעם צה"ל.
הרמטכ"ל לנתניהו וראשי מערכת הביטחון: הצבא הולך לקרוס, חייבים חקיקה
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה