נשיא לבנון ג'וזף עאון גינה את הרג העיתונאים על ידי ישראל. "שוב, התוקפנות הישראלית מפרה את העקרונות הבסיסיים ביותר של המשפט הבינלאומי, המשפט ההומניטרי הבינלאומי וחוקי המלחמה בכך שהיא מכוונת לעיתונאים, שהם בסופו של דבר אזרחים הממלאים את חובתם המקצועית", מסר הנשיא. לדברי נשיא לבנון, שמוביל קו תקיף נגד חיזבאללה, "זהו פשע בוטה המפר את כל הנורמות והאמנות במסגרתן מוגנים עיתונאים. אנחנו קוראים לכל הגופים הבינלאומיים לנקוט פעולה כדי לעצור את מה שקורה על אדמתנו".
נשיא לבנון על הרג העיתונאים ע"י ישראל: "שוב, ישראל מפרה את המשפט הבינ"ל - ומכוונת לעיתונאים"
הותר לפרסום: סרן דוד חזות ז"ל מאשקלון נפל בקרב בדרום לבנון
עד ראייה מהחיסול בחולון חושף: "חשבתי שזו תקלה, אחר כך חשבתי שזה טיל"
אחרי עשורים של הימנעות: ישראל הכירה ברצח העם הארמני - ושלחה מסר חריף לארדואן
מי בדיוק אמור להיכנס לכפר השיעי? האמת הקשה שמאחורי חגיגות ההסכם מול לבנון
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל