רגע לפני חצי הגמר הערב, המשלחת הישראלית סוערת: הרקדנית המובילה ליהיא פרויד ("מישל") נפגעה בראשה ממצלמה במהלך חזרת השופטים. במקביל, זעם במשלחת על כשלים בבימוי הטלוויזיוני שעלולים לעלות בנקודות יקרות. היום (שני) מגיעה התגובה הראשונה של בתן לאחר ההופעה: "היה מטורף, סוף-סוף לפגוש קהל, זה נותן אנרגיה אחרת".
בנוסף, נשאל בתן האם שמע את צעקות הקהל והעידוד, על כך השיב: "שנכנסתי שמעתי מלא אהדה, ואחרי זה כבר הביצוע - לא שמעתי כלום".
בתן סיכם: "מאוד, מאוד".