לרגל יום האחות הבינלאומי, נערכה במרכז הרפואי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מחווה מרגשת לאנשי הסיעוד: תלמידי המרחב לטיפול בהפרעות אכילה בבית הספר "אסיף" העניקו לאחים ולאחיות שי אישי של סבונים ריחניים, שהוכנו במסגרת פעילות משותפת עם עמותת סאסא סטון.
במרכז הרפואי סיפרו כי ההתרגשות הייתה גדולה הן בקרב מקבלי המתנה והן בקרב התלמידים שהכינו אותה, כחלק מהבעת תודה והוקרה לצוותי הסיעוד על עבודתם המסורה.