חדשות מתפרצות

דובר משרד החוץ האיראני מזהיר מחידוש לחימה: "לפני שהעולם יידרדר לתהום של כאוס"

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
טהרן, איראן
טהרן, איראן | צילום: Majid Asgaripour/WANA via REUTERS

דובר משרד החוץ האיראני, איסמאעיל בקאאי, הזהיר בהצהרה ארוכה שפרסם בחשבונו ברשת X מפני הידרדרות העולם אל "תהום של כאוס וכניעה", כלשונו.

עוד טען כי המלחמה הנוכחית בין ארצו לבין ארצות הברית וישראל היא "מאבק בין טוב לרע". לדבריו: "ארצות הברית וישראל פתחו במלחמה תוקפנית ב-28 בפברואר 2026, בפעם השנייה בתוך פחות משנה, בזמן שאיראן וארצות הברית היו שקועות במשא ומתן דיפלומטי. זו אינה רק מלחמה על אדמה, משאבים או גיאופוליטיקה - אלא מלחמה שתקבע את משמעות הטוב והרע בעידן הנוכחי ובעתיד".

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף