דובר משרד החוץ האיראני, איסמאעיל בקאאי, הזהיר בהצהרה ארוכה שפרסם בחשבונו ברשת X מפני הידרדרות העולם אל "תהום של כאוס וכניעה", כלשונו.
עוד טען כי המלחמה הנוכחית בין ארצו לבין ארצות הברית וישראל היא "מאבק בין טוב לרע". לדבריו: "ארצות הברית וישראל פתחו במלחמה תוקפנית ב-28 בפברואר 2026, בפעם השנייה בתוך פחות משנה, בזמן שאיראן וארצות הברית היו שקועות במשא ומתן דיפלומטי. זו אינה רק מלחמה על אדמה, משאבים או גיאופוליטיקה - אלא מלחמה שתקבע את משמעות הטוב והרע בעידן הנוכחי ובעתיד".