לדבריו, "מי שחשב שזאת רק בעיה של אזור התעשייה של חצור הגלילית, שאנחנו מקבלים שם בקבוקי בנזין ורימונים וירי, מקבל את זה היום בבתי הספר, בגנים ובבתים שלהם. אני עצמי השקעתי מערבים בבית שלי כי מישהו מהפרוטקשן העיף חשמלאי שעבד אצלי ואמר 'זה שטח שלנו כאן'. ואני ראש מועצה. מה יהיה על אזרחים?".