חדשות מתפרצות

"אני דורש הסדר": הנשיא הרצוג בהצהרה על סוגיית החנינה לנתניהו

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
הרצוג בוועידת הנשיא
הרצוג בוועידת הנשיא | צילום: ועידת הנשיאים

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס כעת בועידת הנשיא למחר ישראלי משותף - לבקשת החנינה של ראש הממשלה בנימין נתניהו:

״אני גם נוגע בנושאים מאוד כואבים. אם נדבר על הנושא שהוא סוג של פיל בחדר - סוגיית החנינה של ראש הממשלה ובקשת החנינה, חשוב לי לומר למה אני דורש הידברות להסדר, ולמה אני דורש מגעים להסדר.

כי אני באמת מאמין שבסוגיות הכבדות הללו, שחורכות את לב החברה הישראלית ומפלגות אותה, הדרך הנכונה, ככל שרק ניתן, היא להגיע להבנות והסדרים ואני מאמין בהבנות והסדרים.

וגם במקרה הזה, לכולם קשה, לכולם קשה. בוודאי לצדדים קשה כשאול. אבל ברגע שצד אחד אמר שהוא מוכן לבוא לחדר, אני גם מצפה שהצד השני יעבור לחדר.״

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף