צה"ל תקף והשמיד במהלך הלילה (בין שני לשלישי) ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. עמדות השיגור שהושמדו, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, ועל כן היוו איום מיידי. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.
ברצועת עזה: צה"ל השמיד ארבע עמדות שיגור רקטות שהוקמו בזמן הפסקת האש | צפו
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים