פועל בן 39 נפצע באורח קשה בנפילה מגובה במהלך עבודות גינון בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים אותו לבי"ח איכילוב. פראמדיק מד"א טל אגאי, סיפר: "הפצוע שכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו לאחר שנפל מגובה של כ-3 מטר במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר מכן פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
פועל בן 39 נפל מגובה של כ-3 מטרים בהרצליה - מצבו קשה
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון