שר החוץ האמריקאי, מרקו רוביו, אמר היום על המצב בלבנון: "הסיבה היחידה שישראל נמצאת בלבנון היא משום שחיזבאללה משגר משם רקטות וכטב”מים. ישראל הבהירה זאת באופן חד-משמעי. והשיחות נמשכות גם היום. הן החלו אתמול, יימשכו היום ויימשכו גם מחר. וזה בדיוק הנושא שעליו אנחנו משוחחים עם הלבנונים במסגרת התיווך שלנו. התקווה שלנו היא שהצבא הלבנוני והממשלה הלבנונית הלגיטימית והריבונית יוכלו להמשיך להשתלט ולאבטח חלקים הולכים וגדלים משטחם הריבוני".
מרקו רוביו מתייחס לכאוס בלבנון: "ישראל הבהירה זאת באופן חד-משמעי"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"