היום, צפויה להירשם בנמל התעופה בן גוריון, תנועת הנוסעים הגבוהה ביותר, מאז פרוץ שאגת הארי, מעל 75.000 נוסעים, יעברו בטיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
בחודש יולי צפויים לעבור בנתב"ג, מעל 2 מיליון נוסעים, גידול של כ- 25% בתנועת הנוסעים הבינלאומית, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
במסגרת היערכות רשות שדות התעופה לגידול הצפוי במספר הנוסעים במהלך חודשי הקיץ, ישוב טרמינל 1 לפעילות: החל מיום 28.6.2026 יחודשו הטיסות הפנים ארציות מטרמינל 1 , והחל מיום 1.7.2026 יחודשו גם הטיסות הבינלאומיות מטרמינל 1.
פתיחת הטרמינל נועדה להגדיל את הקיבולת התפעולית של נתב"ג, לתת מענה לביקושים הגבוהים בעונת הקיץ ולשפר את חוויית השירות לנוסעים.