מה נאמר? היה טעים. לדבריה אפילו "טעים מאוד!". זה אולי לא אפקט ה"וואו" שנפלט לי מהפה כשנגסתי בהמבורגר המושלם של "הדסון" (קטן יותר ויקר יותר, אבל כאילו ירד אלינו מכוכב אחר) למשל, אבל הקציצה הייתה עסיסית, שומנית-במידה, בדרגת צלייה מדיום כמו שביקשנו וגם התוספות היו טעימות, מוגשות כסטנדרט עם מגוון נדיב של תוספות (קטשופ, חרדל, מיונז, איולי, ברביקיו ועוד).
רוצה לומר: אפשר להבין איך הרשת הזאת משגשגת גם כשהיא נושקת לשלושים – ועוד באחד הענפים הקשים ביותר במשק. כמה עולה התענוג? אם היינו מסתפקים במשקה קל (במקום בירה) כליווי, ואם לא הייתי "משדרג" את ההמבורגר שלי בצ'דר ואת התוספת לטבעות בצל, היינו מקבלים עודף מ-200 שקל (לפני שירות). גם ככה זה לא יצא הרבה יותר ועם טיפ של 15% עבור שירות שהיה טוב מאוד, גמרנו עם פחות מ-300 שקל.