תכירו את משפחת גומורה מיוהנסבורג. בעצם, אולי עדיף שלא תכירו. הסדרה הדרום האפריקאית החדשה, "הפוליגימיסט", שעלתה לאחרונה בנטפליקס, יכולה להתמודד בקלות על התואר "הסדרה הכי גרועה" של השנה. אחרי צפייה ב-6 פרקים, מתוך 22 שעלו, די ברור שלמדינה שכל כך שונאת את ישראל, יש הרבה מה ללמוד ממנה על הפקת סדרות טובות.
אל תתקרבו: זאת כנראה הסדרה הכי גרועה שתראו השנה בנטפליקס
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו