בזמן נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צעקו מהקהל לעברו: "לך הבייתה". מיד אחר כך נשמעו קריאות רמות. הצעקה נשמעה מיד לאחר שנתניהו אמר: "היו שנים שבהם שמעתי את השיח שמעתי קצינים ותיקים פונים לחדשים ושואלים אותם, מישהו היה בהתקלות תחת אש? אבל בשנים האחרונות השאלות הללו כמעט ולא נשאלות, אתם הגעתם לבהד 1 מצוידים בניסיון מבצעי שרכשתם במלחמת התקומה. לפעמים זה ניסיון כואב. לפני שהגעתי הנה הייתי לוחם, ואיבדתי חבר יקר".
צעקות לנתניהו בזמן נאומו בבה"ד 1: "לך הביתה", לצד קריאות אהדה
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה