חבר הפרלמנט מטעם ארגון הטרור חיזבאללה, חסן פדלאללה, אמר בריאיון לערוץ אל-מיאדין, כי השלטון בלבנון לא יוכל לכפות את יישום ההסכם שנחתם בוושינגטון, אלא אם חותר להגיע למלחמת אזרחים בתמיכה אמריקנית. פדלאללה האשים כי מה שאירוע בוושינגטון הוא ניסיון לטרפד את מסלול המשא ומתן בחסות פקיסטן: "מבלי חיזבאללה, שום דבר לא יעבור".
בחיזבאללה לא מתרגשים מההסכם בין ישראל ללבנון: "שום דבר לא יעבור בלעדינו"
עכשיו זה רשמי: ישראל ולבנון חתמו על הסכם ההבנות
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא