סגן נשיא ארה״ב ג׳יי. די. ואנס אמר כי איראן חתמה על הסכם הפסקת אש, וכי וושינגטון כיבדה אותו. לדבריו, “אם יש להם מחלוקות לגבי אופן יישום מזכר ההבנות - הם יכולים להרים טלפון. אבל אלימות תיענה באלימות”.
ואנס לאיראן: "אם יש מחלוקת - אפשר להרים טלפון; אלימות תיענה באלימות"
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא