ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח: גורם אמריקאי מסר כי במתקפה על בחריין היו מעורבים שני כטב"מים איראניים. אחד מהם יורט על ידי מערכות ההגנה האווירית הקרקעיות, בעוד שהשני נחת ללא שגרם לנזק באזור מרוחק בשדה תעופה.
עוד מסר הגורם כי כטב"ם איראני פגע במכלית שנשאה שני מיליון חביות נפט גולמי סמוך למצר הורמוז, בעוד שכוחות אמריקאיים הפילו שני כטב"מים איראניים נוספים שניסו לתקוף כלי שיט מסחריים.