בכיר במערכת ההגנה האמריקאית אמר לרשת פוקס ניוז כי איראן בנתה מחדש מערכות הגנה אווירית וטילים לאורך מצר הורמוז לאחר סיום קמפיין ההפצצות האמריקאי ב-7 באפריל. הגורם הפקיד אמר כי איראן שיפצה יכולות צבאיות באזורים כמו האי קשם וסיריק, אשר הותקפו במהלך מבצעים קודמים של ארה"ב. "בתקופה שחלף מאז הפסקת האש ב-7 באפריל, איראן התחדשה", אמר הגורם, והוסיף כי היכולות המחודשות הללו היו בין מטרות התקיפות האמריקאיות בשבת. גורם ההגנה אישר גם לפוקס ניוז כי קמפיין ההפצצה האחרון של ארה"ב הסתיים.
הגורם אמר כי בנייה מחדש זו הובילה לחידוש התקיפות האמריקאיות על אזורים שהיו תחת השפעת תקיפות אלו, כולל מיקומים ליד האי קשם וסיריק, והוסיף כי כוחות איראניים "הזיזו דברים" למרות נזק משמעותי שנגרם מפעולות קודמות.