גם כשמתעורר הצורך לשבח מהלך של בנימין נתניהו, כמו ההסכם שנחתם בסוף השבוע עם ממשלת לבנון, אי אפשר לעשות את זה בלב שלם. זה לא שההסכם הזה יוביל לשלום. הוא לא. סביר יותר להניח שהוא יוביל, כמו תמיד, לפיצוץ. אבל בהתחשב באלטרנטיבה, בדשדוש המדמם, במבוי הסתום ובמחיר הכבד שצה"ל ותושבי הצפון נדרשו לשלם, ההסכם הוא המהלך הנכון, הרע במיעוטו, הניסיון להשיג בכל זאת סוג של רגל מסיימת מדינית. ואם לא מסיימת, אז לפחות מתחילה.
ההסכם הוא המהלך הנכון - אלא שנתניהו הצליח לקלקל גם את זה | בן כספית
הלב נשבר: דודתו של סרן חזות שנפל בקרב בלבנון מספרת - "הוא רצה להתחתן"
אחרי עשורים של הימנעות: ישראל הכירה ברצח העם הארמני - ושלחה מסר חריף לארדואן
הותר לפרסום: סרן דוד חזות ז"ל מאשקלון נפל בקרב בדרום לבנון
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל
מי בדיוק אמור להיכנס לכפר השיעי? האמת הקשה שמאחורי חגיגות ההסכם מול לבנון