בהמשך החריף הרמטכ"ל האוגנדי את הטון וכתב: "כל הטורקים הבלתי חוקיים חייבים לצאת מאוגנדה עד 8 ביולי". בציוץ אחר הוסיף: "אין הסכמים בין אריות לבני אדם. כל הטורקים חייבים להיות מחוץ למדינה שלנו בתוך 30 ימים". בציוץ נוסף כתב: "הם יתעוררו ויבינו שהאיומים שלי היו אמיתיים כל הזמן".
בציוץ נוסף שפורסם הבוקר, קיינרוגבה התייחס גם לישראל וכתב: "לא רק שאלוהים הכל יכול אפשר לכל הדורות הבאים להאמין בדבריו דרך חיי. הוא גם אפשר לי לומר: שאלוהים שלנו יברך תמיד את ישראל".