שני גברים כבני 40 נהרגו הבוקר באירוע אלימות בקלנסווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על שני גברים ללא סימני חיים וקבעו את מותם. בתיעוד שפורסם, ניתן לראות כיצד הרכב בו שהו שני הגברים נחסם בצומת על ידי רכב, כשגבר חמוש על אופנוע עבר וירה לתוך הרכב. מיד לאחר מכן הגבר ירד מהאופנוע וביצע וידוא הריגה בירי נוסף לתוף הרכב.
חובש רפואת חירום במד"א מוחמד מנסור סיפר: "הגענו למקום וראינו 2 פצועים כשהם מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות וקבענו את מותם".