השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, מתח ביקורת בטוויטר על חברי האופוזיציה: "שומע את ליבני,את בוז׳י ואת לפיד ותוהה מתי יפסיקו לתקוף אותנו בעברית ויתחילו למתוח ביקורת באנגלית על ההסכם הנורא עם איראן.אם הם באמת דואגים למדינה".
השר גלעד ארדן: "מתי לבני, בוז'י ולפיד יתחילו לתקוף את ההסכם עם איראן ולא אותנו?"
פרשן ערבי בכיר: טראמפ לא ויתר על פירוק חיזבאללה - ושינה דרך פעולה
"רמת דוד" בדרום לבנון: המהלך של צה"ל הותיר את חיזבאללה בהלם | צפו
הצפון נפתח מחדש: פיקוד העורף מסיר הגבלות מקו העימות
סגירת מעגל מה-7 באוקטובר: מפקד הנוח'בה של הג'יהאד האסלאמי חוסל
פוצץ: המשלחת האיראנית נטשה את פסגת שווייץ בעקבות איומי טראמפ | הפסגה בשווייץ