מניית "חלל תקשורת" צונחת כעת עם פתיחת המסחר ב-39 אחוזים בבורסה בתל אביב, בעקבות אובדן הקשר עם הלוויין הישראלי עמוס 5, ששוגר לחלל לפני כארבע שנים ובסוף השבוע האחרון נותק הקשר איתו לחלוטין.
מניית חלל תקשורת צונחת ב-39 אחוזים בבורסה בתל אביב
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"