יושב ראש הקואליציה, ח״כ דוד ביטן (ליכוד) בירך הבוקר על "החלטת המשטרה שלא לאשר את ההפגנות מול בית היועץ המשפטי לממשלה". לטענתו, ההפגנה האנטי דמוקרטית של השמאל שכוונה להפעיל לחץ לא מוסרי על היועץ המשפטי לממשלה, אין לה אח ורע. "מטרתי בהפגנות הנגד הייתה למחות נגד חוסר המוסריות הזו, ולהביא להפסקת התופעה הפסולה שנמשכה 40 שבועות תוך סבל רב שנגרם לתושבי המקום", אמר, "מודה לכל פעילי הליכוד שנרתמו למאמץ".
ביטן: "מברך על החלטת המשטרה שלא לאשר קיום הפגנות מול בית היועמ"ש"
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
יאיר גולן בהצהרה דרמטית: "כל השותפים יודעים שעבאס היה עמית ראוי בקואליציה"
50 שנה למבצע אנטבה: "ידענו שזאת משימה שחשוב מאוד לבצע"
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
הבכיר לשעבר במפרץ מחסל את חיזבאללה: "איראן מנסה להציל את מה שנותר"