אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, הגיב כעת להודעת דובר צה"ל, לפיה ישראל אטמה מנהרה של חמאס, שבה ניסה הארגון לחדש את פעילותו. לדבריו, "המנהרה לא בשימוש מאז צוק איתן; צהל ממשיך לשווק אשליות ונצחונות לכאורה בפני דעת הקהל בישראל".
חמאס: "המנהרה שצה"ל אטם לא בשימוש מאז צוק איתן"
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד
תקיפה יבשתית - וגם מהים: דוד זיני מעריך שזו תהיה זירת 7 באוקטובר הבאה
איראן כבר חשבה שהיא על הגל - ואז נחתה המכה החדשה
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום