ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למכירתה של החברה הישראלית "אורבוטק" לחברה אמריקאית תמורת 3.4 מיליארד דולר. "ברכות לחברת ההייטק הישראלית אורטובק שנמכרה היום לחברת קלה-נטקור האמריקאית תמורת סכום של כ-3.4 מיליארד דולר", מסר נתניהו. "שמחתי לשמוע שהחברה, שמעסיקה 2,500 עובדים, תמשיך לפעול מיבנה. עוד בשורות טובות לענף ההייטק ולכלכלת ישראל!".
נתניהו: "ברכות לאורבוטק, עוד בשורות טובות להייטק ולכלכלה"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד