שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה להחלטה על ניכוי שליש ממאסרו של אלאור אזריה. "אני מברכת את אלאור אזריה ואת הוריו אושרה וצ'רלי על החלטת הוועדה לקצר שליש מעונש המאסר", אמרה רגב. "כפי שאמרתי בתחילת הדרך, אלאור לא צריך לשבת בכלא ולו יום נוסף אחד, אך לצערי רשויות החוק סברו אחרת. יחד עם זאת, נכון יהיה אם אלאור ישוחרר מהכלא לפני חג הפסח ויהיה אדם חופשי עוד לפני חג החירות".
רגב: "אלאור לא צריך לשבת בכלא ולו יום נוסף אחד"
טלטלה סביב נתוני ההרוגים בעזה: חוקרים מצאו חריגות שמעוררות שאלות קשות
עיר הליכוד בצפון נשארה בחוץ: "גליל פיתוח וגליל קיפוח"
תאונת דרכים קטלנית סמוך לבאר שבע: נקבע מותו של נער בן 15
אוחנה ממתין להחלטת בג"ץ: "נוטה לא לקיים הצבעה חוזרת" | דיווח
המחבל מהסרטון המשפיל של עומר שם טוב חוסל בעזה | תיעוד