נשיא איראן חסן רוחאני אמר כי ארצו מוכנה לשיחות עם ארצות הברית אם תסיר את הסנקציות ותשוב להסכם הגרעין מ-2015 ממנו פרשה בשנה שעברה. "תמיד האמנו בשיחות. אם הם יסירו את הסנקציות, יסיימו את הלחץ הכלכלי וישובו להסכם, אנחנו מוכנים לקיים שיחות עם אמריקה, כעת ובכל מקום", אמר רוחאני בנאום טלוויזיוני.
רוחאני: "מוכנים למו"מ עם ארה"ב אם תסיר את הסנקציות ותשוב להסכם הגרעין"
60 יום להסכם: האיראנים חושפים מה קיבלו מארה"ב
יאיר גולן בהצהרה דרמטית: "כל השותפים יודעים שעבאס היה עמית ראוי בקואליציה"
50 שנה למבצע אנטבה: "ידענו שזאת משימה שחשוב מאוד לבצע"
רונן בר פונה מהמדינה הערבית - עכשיו נחשף מי עומד מאחורי האיום
הבכיר לשעבר במפרץ מחסל את חיזבאללה: "איראן מנסה להציל את מה שנותר"