העמותה לאלרגיות מזון מברכת את משרד החינוך ומנכ"ל משרד החינוך על ההחלטה להשאיר את מערך הסייעות לילדים האלרגיים על כנו בשנת הלימודים הקרובה. בהודעה מטעם העמותה נמסר כי "זו החלטה חשובה ונכונה שצריך וראוי ונכון היה לקבל אותה, כדי להבטיח את שלומם של הילדים האלרגיים במסגרות החינוך. ההורים והילדים יכולים לנשום קצת לרווחה ולהתחיל ליהנות מהחופש הגדול" אמרו הבוקר בעמותה והוסיפו "מדובר בהישג אולם חשוב לזכור שלרוב המוחלט של הילדים האלרגים במערכת אין סייעות (כיתות ג-יב) ונמשיך לפעול כדי להבטיח את שלומם של כולם".
העמותה לאלרגיות מזון: "מברכים על ההחלטה להשאיר את מערך הסייעות לילדים האלרגיים על כנו"
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים
ראשי ערים מכל העולם הגיעו לירושלים - ויצאו עם דמעות בעיניים
האב השכול התפרץ - יעקב עמידרור הגיב במילים קשות
הקול המפתיע מלב קו העימות: "היינו מוקפים בחיזבאללה, היום אנחנו רואים דגלי ישראל"