יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני הודיע היום (שלישי) כי הוא יתחרה שוב על ראשות ההסתדרות. עיני הכריז על כך בחשבון הטוויטר שלו כשכתב: "אני חוזר".

מטעמו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, נמסר בתגובה: "תמיד בירכתי ואמשיך לברך על כל התמודדות דמוקרטית. דאגתו של עופר עיני לציבור העובדים בהחלט מחממת את הלב, אבל אולי כדאי שמישהו יעדכן אותו שבזמן שהוא עשה לביתו, בעיצומו של משבר עולמי שטלטל את המשק כולו, חבריי ואני ניווטנו את ההסתדרות לחוף מבטחים בבגרות ובאחריות.

"אל מול מציאות מורכבת ומאתגרת מאין כמוה, מצבם של העובדים מעולם לא היה טוב יותר וזאת בזכות מנהיגות שפעלה ושפועלת ללא לאות כדי להביא תוצאות – לא כותרות. אמשיך תמיד להיות הגב האמיתי של העובדים בישראל".

כזכור, לפני כחודשיים, אמר בן דוד בריאיון מיוחד ל"מעריב": "אני לא יודע אם עופר עיני החליט להתמודד מולי בבחירות על הנהגת ההסתדרות, ואם כן – אני יכול לומר שאותי לימדו שלא הולכים אחורה (לתפקיד שבו כבר היה – י"ש) אלא הולכים קדימה. אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו ואת מה שהוא מבין".

לדבריו, "בחירות זה תהליך דמוקרטי. מי שרוצה לעלות למגרש ולהתמודד מולי מוזמן להיות מנוצח על ידי ותהיה לו משימה לא קלה. עופר עיני הפסיק לייצג עובדים אלא מייצג הנהלות. שבוע אחרי שהוא עזב את התפקיד הוא ייצג את בנק דיסקונט ואת אל על. הייתי מצפה ממנו לייצג רק עובדים".