אייל מליס, מנכ"ל החברה אמר: "אנו מתנצלים בפני הלקוחות והצרכנים ולוקחים אחריות מלאה. אנו בוחנים ביסודיות את בקרות איכות המיון במפעל, בסיוע מומחים מחו"ל. על סמך חוות דעת מקצועית סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור. קיבלנו את הוראת משרד הבריאות לבצע ריקול ביום שישי האחרון, הודענו עליו כבר בשבת, והתחלנו בביצועו אתמול, בבוקר יום ראשון. אנו מזמינים צרכנים המחזיקים מוצרי שעועית של סנפרוסט, לפנות אלינו ולקבל זיכוי כפול, לרכישת מוצרי סנפרוסט. הלקוחות מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1-800-282-844 לקבלת שוברי הזיכוי".
עוד הודיעה החברה כי היא רואה חשיבות עליונה בבטיחות המוצר ומשקיעה רבות בתהליכי הייצור ותהליכי בקרת האיכות. החברה הודיעה על שורת צעדים לשיפור בקרת האיכות של המפעל בטווח המיידי ובטווח הרחוק: החברה תכפיל את כח האדם בקווי השעועית, ותבצע מיון מחדש של מלאי השעועית אשר נמצא במפעל, באופן ידני ובאופן אוטומטי. בנוסף ימונה גורם חיצוני בכיר, לבדיקת תהליכי האיכות ולליווי ביצוע האיסוף והמיון מחדש. החברה הודיעה גם על הבאת מומחים חיצוניים מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, כאשר הראשון בהם יגיע השבוע. בנוסף החברה תתגבר גם את מערכות המיון האוטומטי האופטיות, אשר יגיעו למפעל בתוך מספר חודשים.
בנוסף, בראיון לערוץ 13 אמר המנכ"ל כי הימצאות חלקי בעלי החיים בסחורה, פעמיים בתוך שלושה שבועות, היא "צירוף מקרים מאוד נדיר שלא צריך היה לקרות ואני באתי פה להתנצל בפני קהל הצרכנים של סנפרוסט שאנחנו מאוד מצטערים על כך שסנפרוסט אכזבה את לקוחותיה, ועל המקרים הנדירים, נעשה את הכל ואני מבטיח לקחת האחריות שמקרים כאלו יהיו בעבר ובעתיד פחות ופחות, נרצה למזער למינימום ההכרחי את המקרים, צרכנינו אוכזבו ובאתי לומר שאנחנו מצטערים".