רשת דקטלון העולמית חשפה את זהות המותג החדשה שלה, המשקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט, היא מקבלת כעת סמל ולוגו מותג בצורת " Orbit - המסלול" - המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.
בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, תצוגות פיזיות ודיגיטליות מושכות ואווירה אסתטית. האסטרטגיה של דקטלון שהניעה את השינויים הללו היא השאיפה להנגיש ספורט חדשני ובר קיימא לכל אחד, הרשת עושה זאת באמצעות שדרוג חווית הלקוח ומחויבות עמוקה וחזקה לקיימות ומודרניזציה של כל החברה.
אתר המסחר ישתנה בהמשך גם הוא בכדי לספק חווית קניות חלקה ללקוחותיה בכל זמן ובכל מקום. שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים הטובים ביותר מסוגם ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית מדויקת ותכנון מלאים מדויק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות המלאים ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה. דקטלון אף השיקה בחודשים האחרונים את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב.