בחודשים האחרונים איבדה שברולט ישראל את להיט המכירות שלה, הספארק הקטנה, שעדיין נמכרה היטב ללקוחות רכבי מיני שהעדיפו להימנע מהתיבה הרובוטית של קיה פיקנטו ויונדאי i10. הסיבה: ג'נרל מוטורס החליטה להשתמש באותו פס ייצור בקוריאה הדרומית למוצר רווחי יותר, קרוסאובר משפחתי חדש.
טראקס נושא את שמו של קרוסאובר ששווק כאן בין 2013 ל־2020, והיה דגם תאום לאופל מוקה, כאשר החברה הגרמנית הייתה בבעלות האמריקאים. הדגם החדש קיבל שם ישן אבל פלטפורמה חדשה, שמשמשת גם את שברולט טרייל בלייזר, גדל משמעותית וכעת הוא מתייצב במרכז שוק הקרוסאוברים המשפחתיים.
הוא דומה בממדיו לקיה ספורטאז' וליונדאי טוסון ואף גדול מהם בחלק מהפרמטרים, אבל זול בכ־20 אלף שקלים במחיר הבסיס שלו, קרוב למתחרים כמו קיה סלטוס, רנו ארקנה וסוזוקי S קרוס.