בעזרת השם: שברולט טראקס מספק תמורה טובה מאוד לכסף

שברולט משיקה את טראקס, דגם שקיבל שם ישן אבל פלטפורמה חדשה, שמשמשת גם את טרייל בלייזר, ומתייצב במרכז שוק הקרוסאוברים המשפחתיים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
שברולט טראקס
שברולט טראקס | צילום: קינן כהן
3
גלריה

בחודשים האחרונים איבדה שברולט ישראל את להיט המכירות שלה, הספארק הקטנה, שעדיין נמכרה היטב ללקוחות רכבי מיני שהעדיפו להימנע מהתיבה הרובוטית של קיה פיקנטו ויונדאי i10. הסיבה: ג'נרל מוטורס החליטה להשתמש באותו פס ייצור בקוריאה הדרומית למוצר רווחי יותר, קרוסאובר משפחתי חדש.

טראקס נושא את שמו של קרוסאובר ששווק כאן בין 2013 ל־2020, והיה דגם תאום לאופל מוקה, כאשר החברה הגרמנית הייתה בבעלות האמריקאים. הדגם החדש קיבל שם ישן אבל פלטפורמה חדשה, שמשמשת גם את שברולט טרייל בלייזר, גדל משמעותית וכעת הוא מתייצב במרכז שוק הקרוסאוברים המשפחתיים.

הוא דומה בממדיו לקיה ספורטאז' וליונדאי טוסון ואף גדול מהם בחלק מהפרמטרים, אבל זול בכ־20 אלף שקלים במחיר הבסיס שלו, קרוב למתחרים כמו קיה סלטוס, רנו ארקנה וסוזוקי S קרוס.

האם לשברולט יש להיט מכירות חדש ביד?

שברולט טראקס
שברולט טראקס | צילום: קינן כהן
שברולט טראקס
שברולט טראקס | צילום: קינן כהן
תגיות:
שברולט
/
מעריב סופהשבוע
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף