הכתבה נכתבה בשיתוף MG-ISRAEL

המהפכה החשמלית בעיצומה ונתח השוק של מכוניות חשמליות בישראל הגיע במהלך ינואר 2024 ל-23%! יותר ויותר אנשים מכירים ביתרונות ההנעה החשמלית, אבל לצד ההצלחה והפופולריות הגואה, חובבי נהיגה רבים טוענים שהנהיגה ברכב חשמלי מנותקת ואינה מערבת את הנהג ושרכב חשמלי לא מספק חוויית נהיגה אמיתית.

ל-MG יש תשובה נחרצת לסוגיה זו עם MG4 – רכב חשמלי מתקדם ומעוצב שמציע חוויית נהיגה דינמית ומסעירה ומפריך את הטענה לגבי חוויית נהיגה לא מערבת ומנותקת ברכב חשמלי. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדגם הייחודי הזה והמאפיינים הספורטיביים שלו.

שורשים היסטוריים, הווה טכנולוגי
MG4 הוא רכב יוצא דופן שמשלב בין השורשים ההיסטוריים המפוארים של MG לבין הקדמה הטכנולוגית וההנעה החשמלית של המותג תחת בעלות קונצרן הענק SAIC. MG נודע במשך כמאה שנים כמותג שמייצר רכבי ספורט נחשקים ומהנים לנהיגה. עתה, כשהמותג בעל הסמל המתומן נמצא בבעלות אחת מחברות הרכב הגדולות והמתקדמות בעולם, הוא יכול ליהנות גם מהקדמה, מהניסיון ומהידע הטכנולוגי של SAIC ולשלב בין המורשת המוטורית שלו לבין הטכנולוגיה של המאה ה-21.

MG4 DRIVERS – רכב חשמלי למי שנוהג ליהנות (צילום: רונן טופלברג)
MG4 DRIVERS – רכב חשמלי למי שנוהג ליהנות (צילום: רונן טופלברג)

מאפיינים ספורטיביים
ה-MG4 נועד מלכתחילה לספק חוויית נהיגה מתגמלת ומסעירה כמו דגמי MG הקלאסיים והמתכננים שלו היו נחושים לתת לו ערך מוסף שיחבר אותו למורשת הספורטיבית של המותג. הוא מבוסס על פלטפורמת MSP של SAIC לרכבים חשמליים, פלטפורמה ייחודית ויעילה בעלת מאפיינים דינמיים מתקדמים.

המפרט הטכני של MG4 פורט את השאיפה ליצור חוויית נהיגה ספורטיבית לכדי מאפיינים טכניים שאכן מאפשרים אותה: הנעה אחורית כמו ברכבי ספורט ומנוע חזק עם שפע של כוח זמין ותגובת דוושה מיידית, מרכז כובד נמוך שתורם ליכולת הדינמית, חלוקת משקל מושלמת של 50:50 בין שני הסרנים ומערכת היגוי מדויקת. זהו מפרט ספורטיבי לעילא, בין אם מדובר ברכב חשמלי או ברכב בעל מנוע בעירה פנימית.

יחידת ההנעה החשמלית של MG4 מבוססת על מנוע בעל הספק מרבי של 204 כ"ס* וסוללה בעלת קיבולת של 64 קווט"ש*. נתונים אלו מאפשרים טווח נסיעה ארוך של עד 450 ק"מ**, וחשוב לא פחות – ביצועים ספורטיביים עם תאוצה מ-0-100 תוך 7.7 שניות* בלבד.  

דינמי וספורטיבי עם חוויית נהיגה מתגמלת, MG4 גם נראה נהדר והעיצוב שלו מחצין את היכולות הספורטיביות שלו עם קווים נועזים ומקוריים, מראה עתידני ומאפיינים מתבקשים כמו חישוקי "18* מעוצבים, סרחי עודף קצרים, צביעה דו-גוונית*, פס אור רוחבי וספויילר אחורי כפול*. האופי הייחודי נוכח גם בסביבת הנהג עם עיצוב מודרני ונקי והגה ספורטיבי קטום.

הנאה מנהיגה, ועוד הרבה יותר מכך
הדינמיות של MG4 לא באה על חשבון אף אחד מהתחומים החשובים ברכב, ובנוסף לחוויית נהיגה יוצאת דופן הוא גם רכב משפחתי נוח, בטוח, מאובזר ומתקדם טכנולוגית. הוא מצויד למשל ב-MG Pilot שהיא חבילת מערכות בטיחות וסיוע לנהג שמקלה על הנהיגה ומגבירה את הבטיחות. בהקשר זה חשוב לציין גם שה-MG4 זכה בציון המרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-EURO NCAP.

הקדמה הטכנולוגית שלו מתבטאת בין השאר גם באפליקציה הייעודית MG iSmart באמצעותה ניתן למשל להפעיל את מערכת בקרת האקלים מרחוק, לאתר את מיקום הרכב, להפעיל את הצופר, להדליק ולכבות את האורות, לסרוק את מערכות הרכב, לתכנן מסלול, לשלוט בהגדרות הטעינה ואפילו לפתוח, לסגור ולהניע את הרכב ללא המפתח***.

MG4 DRIVERS – רכב חשמלי למי שנוהג ליהנות (צילום: רונן טופלברג)
MG4 DRIVERS – רכב חשמלי למי שנוהג ליהנות (צילום: רונן טופלברג)

רכב חשמלי ספורטיבי, ללא פשרות
MG4 שובר את התפיסה על פיה רכב חשמלי אינו מהנה לנהיגה ומוכיח שאפשר להיות גם נוח, מאובזר ובטוח וגם ספורטיבי עם חוויית נהיגה מסעירה. זהו רכב שהוא בעת ובעונה אחת גם 100% חשמלי וגם 100% MG, וזה ממש לא מובן מאליו.

בנוסף ליכולות הספורטיביות, MG4 הוא גם רכב משפחתי נוח ומאובזר והודות לאחריות ארוכה ומקיפה של 5 שנים לרכב ו-8 שנים לסוללה (בשני המקרים או עד 150,000 ק"מ, המוקדם מבניהם), אפשר גם לנסוע בו בביטחון מלא ובשקט נפשי. אז אם גם אתם שייכים לאלו שנוהגים כדי ליהנות, יש לנו עבורכם הצעה מושלמת עם הרכב החשמלי הצעיר והספורטיבי שנועד בדיוק עבורכם – MG4 DRIVERS!

* בהתאם לרמת הגימור

** ברמת גימור Comfort. נתוני צריכת הדלק וטווח הנסיעה הינם מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.

*** בהתאם לרמת הגימור, למכשירים תומכים בלבד, לאחר הרשמה. הפונקציות עלולות להשתנות מעת לעת

הכתבה נכתבה בשיתוף MG-ISRAEL