האופנוע שבני ה-50 חולמים עליו, אבל דווקא הצעירים צריכים יותר

על פניו, סוזוקי GSXS 1000 הוא רגיל למדי: רגוע ושקט, נקי מפלסטיקה ומערכות מחשוב יקרות, ללא חידושים במנוע או הפתעות לרוכב. אז למה הוא בכל זאת שווה התייחסות?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סוזוקי GSXS 1000
סוזוקי GSXS 1000 | צילום: אלירן מלכי

מסתמן שבשלב כלשהו באבולוציה של סוזוקי הוחלט שאופנועי הליטר יישארו מחוץ למשחק. למען האמת, השוק הישראלי משתלב באופן טבעי באסטרטגיה הזו עם מגבלות הרישיון המיותרות שיש על הדו גלגלי.

הכלי שוקל 209 ק"ג, ונפח מכל הדלק שלו הוא 17 ליטר. הצליל שלו מדהים, וגם הצורה. ההילוכים יכולים להיגרר ל־12,000 סל"ד, והכוח ימשיך לעלות בהדרגה ומנגד אפשר לרדת לסל"ד נמוך בהילוך גבוה, בלי לנטרל את הכלי.

תגיות:
סוזוקי
/
אופנועים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף