האקדמיה לקורקינטים שיתופיים LIME השיקה ביום שישי את אקדמיית הרכיבה הראשונה בישראל. במפגש הראשון של האקדמיה, שהתקיים סמוך לחוף צ'רלס קלור בתל אביב, השתתפו עשרות רוכבים שנרשמו מראש באתר החברה.



כל המשתתפים זכו להרצאה מפי סמנכ"ל התפעול של LIME איתי ראב"ד כיצד לרכוב בבטחה ואיך לחנות בהתאם לתקנות החדשות שהוציאה עיריית תל אביב. ראב"ד הדגיש כי מתחילת החודש - קורקינט שנתפס על ידי פקחים של העירייה במרכז העיר חונה על מדרכה, מוחרם ונלקח למחסן של העירייה ומשוחרר רק לאחר תשלום קנס.



החברה ציינה, כי המיזם הושק כחלק ממערך הסברתי רחב היקף של חינוך המשתמשים לרכיבה נכונה תוך התחשבות במרקם העירוני. זאת, על רקע נהיגה בניגוד לכללי הבטיחות וחוקי התנועה, שבה מעורבים לעתים רוכבי קורקינטים חשמליים, המסכנים הן את עוברי אורח והן את עצמם.



"אנו מדגישים כל העת את מחויבותה של החברה לבטיחות, ופועלים על מנת להמשיך ולהבטיח למשתמשים אפשרות להתנייד בעיר בצורה בטוחה, נוחה ויעילה", ציין יניב גודר, מנכ"ל LIME. 



מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה, שנכחה באירוע, הוסיפה: "פעילויות ההסברה וההדרכה מהוות חלק אינהרנטי מהפעילות הכוללת להגברת המודעות הציבורית לבטיחות בדרכים, שנדרשת מהמשתמשים בכלים".