כשהמגמה הכללית היא צמצום יציאות מן הבית, זה כלל לא מפתיע שמרבית האנשים גם נוסעים פחות עם רכבם ולכן גם מחפשים פתרונות מתאימים עבור הביטוח המקיף שלהם. במאמר זה תוכלו ללמוד על הפתרון שמציעה חברת הראל לנוסעים פחות בתקופת הקורונה: פוליסת ביטוח רכב הראל סוויץ'.

בביטוח המקיף לרכב: פחות קילומטרים שווים יותר
בעבר הלא רחוק, להיקף הנסיעה החודשי שלנו כלל לא הייתה השפעה על תעריפי ביטוח הרכב. הפרמטרים היחידים שהשפיעו על המחיר היו קשורים למאפייני הנהג (נהג חדש או ותיק, צעיר או מבוגר, גבר או אישה, היסטוריית תאונות וכו'), לצד מאפייני הרכב (דגם, שנת ייצור, קיומן של מערכות מיגון וכו'). מי ששינתה את כללי המשחק הייתה חברת הראל, כשהשיקה לראשונה ביטוח רכב שעלותו תלויה בהיקף הנסיעה ברכב.

ביטוח רכב הראל סוויץ' מבוסס על ההנחה שרכב שנוסע מעט, נמצא גם בסיכון נמוך יותר למעורבות בתאונה ולהפעלת פוליסת הביטוח שלו. לכן פוליסת ביטוח זו שווקה לאוכלוסיות שממעטות לנסוע ברכב, כגון: בעלי רכב שני במשפחה, אנשי קבע או סטודנטים שנוסעים רק בסופי שבוע או לעתים רחוקות יותר, מי שעובד בעיר מגוריו ולכן מרבית נסיעותיו הן קצרות ועוד.

אלא שתקופת הקורונה הביאה להתרחבות משמעותית של קהל היעד לפוליסה הזו. עם התפשטות הנגיף בארץ והחלת מגבלות על תנועה והתקהלויות, יותר ויותר נהגים צמצמו משמעותית את היקף הנסיעה שלהם. רבים עברו לעבוד מהבית, הוצאו לחל"ת או פוטרו ובאופן כללי – מיעטו לצאת מהבית.

גם המשבר הכלכלי שמלווה את תקופת הקורונה הגדיל את הצורך של רבים לחסוך בכל אפיק אפשרי, והביטוח לרכב היה הבולט שבהם. כך הפכה הראל סוויץ' מפוליסת ביטוח רכב לקהל יעד ספציפי ומוגדר, לפוליסה שמתאימה לפלחים הולכים וגדלים באוכלוסייה.

הכירו את ביטוח הרכב הראל סוויץ'
אז איך פועלת פוליסת הביטוח הראל סוויץ'? עם ההצטרפות לפוליסה, ברכב המבוטח מותקן רכיב חכם שתפקידו לנטר את תנועת הרכב. בנוסף, לאחר ההצטרפות יש להוריד את אפליקציית הראל סוויץ' לנייד. הנתונים שמנטר הרכיב החכם מסונכרנים לאפליקציה, כך שבכל רגע נתון המבוטח יכול לעקוב אחר מספר הקילומטרים שהרכב שלו נסע החודש ומה המחיר הצפוי לתשלום. יתרה מכך, האפליקציה מאפשרת גם להציב יעד חודשי לתשלום ולעקוב אחר היקף הנסיעה שלכם כדי לוודא שאתם עומדים בו.

חשוב לציין שעלות הפרמיה החודשית מורכבת ממרכיב קבוע וממרכיב משתנה. המרכיב המשתנה תלוי במספר הקילומטרים שהרכב נסע בחודש שעבר: משלמים לפי הקילומטרים שנוסעים ומי שנוסע מעט משלם מעט. לכן, פוליסה זו אידיאלית לכל מי שצמצם משמעותית את היקף נסיעותיו בתקופת הקורונה, ולכל מי שמעוניין גם לחסוך בהוצאות ביטוח הרכב שלו.

וזה לא הכול. עם ביטוח רכב הראל סוויץ' תיהנו מעוד מגוון כלים שימושיים הקיימים באפליקציית הראל סוויץ', שיכולים לסייע לכם בשגרה ובחירום: אפשרות להעלאת מסמכים ושמירתם באפליקציה (כמו רישיונות ופרטי הביטוח), אפשרות לשמור תיעוד מצולם לאחר תאונת דרכים, מקרא של נוריות החירום ברכב, אפשרות להזעקת שירותי דרך ועוד.

עושים סוויץ' ומחשבים מסלול מחדש
לסיכום, תקופת הקורונה אילצה אותנו לשנות הרגלים רבים, וביניהם גם הרגלי נסיעה. יתרה מכך, המשבר הכלכלי שנלווה אליה אילץ לא מעט אנשים גם לצמצם את הוצאותיהם השוטפות. אם היקף הנסיעה שלכם הצטמצם משמעותית, ואם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות ביטוח הרכב שלכם, בדקו עוד היום את פוליסת ביטוח הרכב הראל סוויץ'. סביר להניח שתמצאו בה פתרון מעולה לחיסכון בהוצאות בתקופת הקורונה.